Skab varme i den sene efterårsmørke med "Middage i Vintermørket"! Vi gentager succesen med en hyggelig aften, hvor du spiser hos nogle du måske ikke kender i forvejen. I år bliver formatet lidt anderledes. Her bliver der ikke et skift mellem retterne.
Deltag som enten gæst eller vært:
Gæst: Bliv overrasket over, hvor du skal hen, hvor du vil nyde lækker mad og møde nye mennesker. Du får besked om dine spisetider og adresser to timer før arrangementet starter.
Vært: Åbn dine døre og vær med til at skabe en hyggelig aften ved at servere en velsmagende forret, hovedret og dessert for et hold gæster som du lære at kende, når de banker på din dør. Som vært får du et beløb pr. plads du har rundt om dit bord.
Denne aften handler om nærvær, god mad og hyggelige samtaler i private rammer – uden en efterfølgende stor fest.
Med venlig hilsen Borgerforeningen i Gl. Rye